Wednesday 28 September 2011

NaLuRiku KuaT.................

Alhamdulillah...... aku di anugerahkan tuhan naluri yang kuat...aku dapat rasakan sesuatu perkara yang terlintas di hati orang lain...... sama ada orang 2 marah kat aku, senang dengan aku, gembira, x puas hati dengan aku....... nak terjadi sesuatu yang x baik...... aku bersyukur dengan anugerah yang di beri..... ingat lagi 1 kejadian 5 thn yang lepas.... masa mak n abah kemalangan, sebelum kejadian 2....malam 2 aku meracau...mintak maaf dgn abah.....halalkan makan minum, pagi sebelum kemalangan sempat bercakap dgn mak.... lapang dada jap...tapi masih gelisah.... sampai kat sekolah.... jumpe kawan baik...bagi diari aku pada dia...dia baca n menangis.... sebab aku punye ayat dah mcm org nk pergi............. kuat betul perasan gelisah yang aku dapat rasakan sebelum kemalangan mak n abah.....balik sekolah, tetiba jiran datang umah ckp mak n abah kemalangan...... bercucur -cucur air mata aku..... x tebandung.... tuhan beri peluang untuk aku berada di dalam wat icu......aku nmpk keadaan mak,abah saat diaorang sakit memeritkan..................... Ya Allah kau bantu lah ibu bapaku...... terlalu banyak pengorbanan dia pada aku..mengapa mereka di uji sebergini besar...ampunkan dosa mereka....... mulai dari saat 2.... x de ape yang lagi yang dapat aku buat...aku cuma nak tengok dia orang chat n hanya dapat menyenangkan hati mereka selagi aku mampu.......... mak abah ...kakcik sayang sangat kat mak abah........................ dalam kami ber-4 adik beradik aku yang diberi peluang untuk lihat keadaan mereka ketika tenat................... kenapa ye????........

No comments:

Post a Comment