Tuesday 27 September 2011

RESAH ...GELISAH....

X TAHU KENAPA?????
 minggu nie resah gelisah je jiwaku nie....... semua yang aku wat serba x kena.... adakah aku mengalami sindrom kemurungan.......... dah lah resah...pas 2 gelisah....jiwa x tenang.... x tenteram.... sedih je..... nak menangis pon ade...... aku sendiri x tahu kenapa aku leh jadi mcm nie..... aku nie seorang yang ceria, gembira, x amik kesah ape orang nak kata...mulut orang....biarkan ade...tapi sejak akhir2 nie.... aku mudah tersinggung dgn kata2..... kenapa yer????????..... aku rasa seperti diabaikan... walaupon mak, abah, teman, tunang...selalu amik berat pada diri aku........ tapi kenapa ketenteraman jiwa aku x kecapi...... adakah aku dalam stress kerana terlalu berfikir atau terlalu memikirkan...... nak kata aku x berjalan...puas family aku bwk berjalan ke ipoh, ke kl, abang bawak jalan... tgk wayang...... tapi tetap x membuatkan aku tenang..... sedih jer.... kenapa yek???... Ya Allah swt kepadamu lah tempat aku mengadu..... tiada tempat yang paling sesuai utk ku meluahkan rasa  hatiku...... semoga dgn apa yang berlaku membuatkan aku lebih tabah menhadapi hari2 mendatang............. mungkin aku terlalu mengikutkan kata hati.........

aku di anugerahkan EMAK ABAH yang baik
aku di anugerahkan ABANG,AKAK....IPAR DUAI....ADIK,ANAK SEDARA....
aku di anugerahkan KEKASIH yang baik hati n sabar....
aku di anugerahkan KAWAN RAKAN SAHABAT.... yang perihatin...
segalanya cukup bagiku......tapi mengapa aku masih merasa sunyi..... sepi.... kenapa yek????


TABAHKAN HATIKU.........................

No comments:

Post a Comment